Iz oblakov na dlan
Pisarna v oblaku je presenetljivo uporabna tudi na mobilnih napravah. Oglejmo si nekaj možnosti rabe skupka storitev Google Apps na mobilnih napravah s sistemom Android.
Pisarna v oblaku je presenetljivo uporabna tudi na mobilnih napravah. Oglejmo si nekaj možnosti rabe skupka storitev Google Apps na mobilnih napravah s sistemom Android.
V tretjem delu niza člankov "Programiranje za Android" bomo z izdelavo galerije slik za korak bliže končni aplikaciji. V prvem članku smo si ogledali, kako vzpostaviti razvojno okolje, v drugem smo izvedeli malo več o okolju Android in si ogledali premik slike glede na dotik prsta na zaslonu, tokrat pa bomo dotik prsta uporabili za premikanje slik v dveh ločenih mini galerijah. V galeriji bomo dodali slike napadalcev in vesoljske ladjice. Pridobljeno znanje bomo kasneje uporabili pri implementaciji premikov naše vesoljske ladjice v igri "Space Invaders". Pretekle članke iz serije si, skupaj s kodo in dodatnimi obrazložitvami, lahko ogledate na android.monitor.si.
Da bodo mrtva drevesa nadomestili "piksli", čivkajo že vrabci na sosedovem vrtu. Prehod na elektronsko branje pa se v resnici dogaja v več pasovih z različno hitrostjo, pri čemer smo v Sloveniji na tistem, počasnejšem. Trenutno se je projekta prehoda v elektronsko dobo najresneje lotila največja slovenska tehnična in strokovna knjižnica - CTK.
Pred desetletjem ali dvema računalnik še ni bil pomemben v vzgojni enačbi. Bil je namreč dolgočasna grda "kišta", skrita za pisalno mizo, povezana s tipkovnico, miško in zvezana z metri kablovja. Mišljen je bil za resne stvari in otroci so se o njem praviloma pozanimali šele ob vstopu v šolo ali kasneje, ko so pač dojeli, da so tudi igrice.
Spletna pošta in poplava družabnih omrežij prinašata s seboj veliko količino stikov, raztresenih po različnih spletnih rokovnikih. Konsolidacijo in urejanje spletnih stikov skuša postoriti več aplikacij. Tudi Neiio.
Kje so časi, ko so nas starši za ušesa, ker je telefonski račun presegel dogovorjenega jurja? Danes, ko ima vsak član gospodinjstva svoj aparat, na njem dostop do interneta, da o stacionarnem telefonu in DSL povezavi sploh ne govorimo, je družinski proračun obremenjen vsaj za dvajsetkratnik nekdanjega nezaslišanega zneska. Inflacijo na stran, za telefonijo in z njo povezane storitve nedvomno zapravimo več kot kdaj prej. Z novimi izdelki nas ponudniki želijo prepričati, da lahko stroške omejimo in za manjši znesek dobimo več. Je to sploh mogoče?
Tajvansko podjetje HTC je še leta 2010 dosegalo odlične rezultate. Prehod z Microsoftovega okolja na Googlov sistem jim je uspel, zato so si vodilni upravičeno meli roke. Žal je prišel hud padec. Prvo četrtletje letošnjega leta so doživeli sedemdesetodstotni upad zaslužka. Napočil je čas za preobrazbo. Manj telefonov, z več občutka. Predstavili so linijo One, ki se ponaša s hitrimi procesorji, dobrim zvokom, boljšimi kamerami in navdihnjenim oblikovanjem.
Najprej je bilo Jabolko. Potem je prišel Telefon in na njem se je lepega dne znašel Instagram. In 30 milijonov "ekskluzivnih" uporabnikov je nekega aprilskega dne leta Gospodovega 2012 dobilo družbo v obliki razcapanih hord, ki si drznejo uporabljati androidne naprave.
Z denarjem je križ, to še posebej velja v teh "kriznih" časih, saj ga je vedno premalo. Kartica tu, gotovina tam, še plačilo kakšne položnice prek spleta in kaj hitro se nam zgodi, da pozabimo, koliko smo že zapravili in koliko nam je do naslednje plače še ostalo na računu. Plačevanje negativnih obresti ali celo bankrot seveda nista najbolj privlačni možnosti, zato je pregled nad denarnimi tokovi v naši denarnici skoraj nujen. Lahko tudi z androidnim telefonom.
Nadaljujemo s serijo člankov "Programiranje za Android". V prvem smo si ogledali, kako vzpostaviti razvojno okolje in kako narediti enostavno aplikacijo "Pozdravljen, svet!" S tem smo naredili prvi korak v svet razvoja aplikacij za platformo Android. V pričujočem članku se bomo podrobneje seznanili z androidno platformo in tem, kaj vse nam omogoča androidni vmesnik API. Prav tako bomo razvili novo aplikacijo, ki bo na zaslonu prikazala izbrano sliko, ki jo bomo upravljali z dotikanjem zaslona.