Konec brezplačnega Facebooka in Instagrama v Evropi! Če jih bomo želeli brez oglasov.
Meta z novembrom uvaja naročnino na družabni omrežji Facebook in Instagram.
Meta z novembrom uvaja naročnino na družabni omrežji Facebook in Instagram.
Podjetje Meta je v navezi s priljubljenim proizvajalcem očal Ray-Ban predstavilo pametna očala, ki jih bo uporabnik z veseljem nosil.
Po petih letih upiranja je Meta ugotovila, da poti okrog evropske zakonodaje ni. Uporabniki Facebooka v EU bodo imeli poslej enostavno možnost preprečiti strežbo personaliziranih oglasov. Meta je evropskim regulatorjem že poslala predlog novosti, ki bi lahko začela veljati že oktobra.
Nizozemsko sodišče je od Mete zahtevalo, da razkrije identiteto uporabnika, ki je objavljal neprijetne vsebine o drugem uporabniku Facebooka. Sodišče se je sicer strinjalo, da je svoboda govora močna pravica, in je v tem primeru ni omejilo, je pa zahtevalo objavo identitete uporabnika, ki je pisal anonimno.
Skupno število mesečno aktivnih uporabnikov v celotni družini aplikacij Meta, ki vključuje WhatsApp, Instagram, Messenger in zdaj Threads, je 3,88 milijarde, kar predstavlja skoraj polovico svetovnega prebivalstva.
Zaradi kršitve Splošne uredbe (GDPR) je Meta (nekdanji Facebook) visoko kaznovan. Irski informacijski pooblaščenec je podjetju izrekel 1,2 milijarde evrov visoko globo, hkrati pa mora podjetje prenehati iznašati podatke evropskih uporabnikov v tujino. Meta se bo na globo pritožila, iznos podatkov pa bi lahko rešil novi dogovor med ZDA in EU.
Z razvojem take aplikacije bi lahko izkoristili kaos, ki ga je povzročil Musk s prevzemom Twitterja.
Pred desetletjem, ko SpaceX v vesolje še ni poslal dobrih dva tisoč satelitov, ki na Zemljo pošiljajo internet, je imel podobne zamisli tudi Facebook. Leta 2013 so ustanovili iniciativo Connectivity, ki je želela doseči podobno - z brezpilotnimi letalniki (droni) bi nad območji s slabo povezljivostjo zagotavljali dostop do interneta, ki pa bi bil nekoliko oskubljen, saj bi bržkone nudil dostop le do - družbenega omrežja Facebook. Devet let pozneje je zamisel pokopana.
Vse več držav po svetu meni, da družbena omrežja, predvsem Facebook, postajajo novi lokalni mediji in da jih morajo države tako tudi obravnavati. Po mnenju Evropske Unije, Avstralije in sedaj ZDA je Facebook tisti posrednik, ki služi z novicami medijskih hiš, ki jih na platformo objavljajo uporabniki, za to pa ne prispeva ničesar.
Nekdanji ameriški predsednik Trump, ki je trenutno na Facebooku blokiran, bo imel ob morebitni kandidaturi neomejen prostor za širjenje sporočil. Skupina, ki se v podjetu ukvarja s preverjanjem resničnosti objav na družbenem omrežju (fact-checking), je sporočila, da po uveljavljenih pravilih političnega govora ne preverjajo. To pomeni, so izrecno pojasnili, da Trumpovih izjav, fotografij, objav in videoposnetkov od trenutka objave kandidature za predsedniške volitve leta 2024 ne bodo več preverjali.