Asusovi novi igričarski prenosniki
Asus je na sejmu CES v Las Vegasu predstavil novo generacijo svojih igričarskih prenosnikov.
Asus je na sejmu CES v Las Vegasu predstavil novo generacijo svojih igričarskih prenosnikov.
Igra Fortnite je v novem nadaljevanju, imenovanem preprosto Chapter 4, prešla na grafični pogon Unreal Engine 5.1, s tem pa dobila tudi kup grafičnih izboljšav.
Mineva 29 let, odkar je izšla kultna igra za tedanji MS DOS, ki je spremenila svet iger. Govorimo seveda o prvi inkarnaciji igre Doom, ki so jo napisali John Carmack, John Romero in Dave Taylor pod okriljem podjetja id Software. Doom si je pridobil kultni status, neredko ga označujemo kot eno najboljših iger vseh časov. Do leta 1999 so prodali 10-20 milijonov izvodov igre, v najboljših časih pa je Doom tekel na več računalnikih kakor Windows 95.
Kratek pogled na igričarski telefon Poco F4 GT z dobrim razmerjem med ceno in zmogljivostjo.
Google je pred nekaj dnevi napovedal opustitev storitve Stadia, storitve za igranje iger preko oblaka.
Po podatkih analitskega podjetja Ampere Analysis se naj bi industrija računalniških iger letos skrčila za 1,2% - prvič po več letih rasti.
Januarja smo pisali o Microsoftovi nameri nakupa velikana na področju igričarstva, podjetja Activision Blizzard, sedaj pa je nakup pod drobnogled vzel britanski urad za konkurenco.
Med računalniškimi navdušenci je prenos in poganjanje legendarne igre Doom z najrazličnejših kosov strojne opreme že folklora, a najnovejši dosežek vseeno preseneča. V okviru projekta Coreboot so Doom uspeli spraviti v firmware matičnih plošč. Uporabnost dosežka je sicer majhna, osupljivost pa toliko večja.
V Monitorju bolj redko pišemo o računalniških igrah, smo pa leta 2020 pisali o novem Microsoftovem Flight Simulatorju, saj gre za silno impresiven dosežek na področju modeliranja zemlje.
Skoraj tri desetletja je bilo samoumevno, da EA Sports vsako leto izda novo verzijo svoje igre z naslovom FIFA, v kateri lahko igralci igrajo nogomet z več deset tisoč različnimi nogometaši iz 700 moštev iz več kot 30 lig. V ta namen je moral EA Sports plačevati visoko licenčnino, ki je lani znašala 150 milijonov dolarjev samo za Fifo. In tega bo sedaj konec.