Prepoznava obrazov za omejitev otroškega igranja
Kitajski velikan Tencent je v svoje igre začel vgrajevati prepoznavo obrazov, s katero otrokom omejujejo igranje.
Kitajski velikan Tencent je v svoje igre začel vgrajevati prepoznavo obrazov, s katero otrokom omejujejo igranje.
Intel že več let ponuja majhne računalnike pod oznako NUC (Next Unit of Computing), na sejmu Computex 2021 pa so sedaj napovedali novi igričarski računalnik v tej obliki.
Epic Games je predstavil novo različico izredno priljubljenega pogona za izdelavo iger Unreal Engine 5.
Sejem Electronic Entertainment Expo, bolje znan kot E3, je bil lani zaradi koronavirusa odpovedan, letos pa se vrača v digitalni obliki.
Nvidia in Google sta (bila?) s svojim sistemom igranja iger v oblaku morda malce pred časom, toda sistem se očitno počasi prijemlje. NVidia je z novim odjemalcem, ki je kar brskalnik Chrome, zagotovo dramatično povečala svojo potencialno bazo uporabnikov.
Microsoft je pred dnevi napovedal občutno podražitev storitve Xbox Live Gold, za večino igralcev bi se naročnina podvojila.
Valve kot ponudnik platforme Steam in pet založnikov iger so skupaj dobili 7,8 milijona evrov kazni, ker so kršili evropska pravila o konkurenci in enotnem trgu. Evropska komisija je v štiri mesece trajajoči preiskavi ugotovila, da geoblokiranje iger na posamezne države ni v skladu z enotnim trgom, ki velja v državah enotnega evropskega gospodarskega prostora.
Trenutno najbolj priljubljena igra je Among Us, ki jo je v novembru po celem svetu igralo kar 500 milijonov igralcev. Ustvarilo jo je podjetje Innersloth, ki ima le štiri zaposlene…
Cyberpunk 2077 je bila ena najtežje pričakovanih iger letošnjega leta, zaradi številnih hroščev pa jo je Sony odstranil iz trgovine PlayStation store, kupcem pa bo ponudil povračilo stroškov.
GeForce Now je storitev za oblačno igranje iger, namenjena tistim, ki nimajo ravno najzmogljivejšega računalnika, po novem je na voljo tudi za naprave iOS, v začetku 2021 pa bo prišla še v brskalnik Chrome.