Teme - programiranje

  • Koronavirus je spodbudil programiranje

    Pandemija je na številnih področjih ohromila gospodarsko dejavnost in postavila resne omejitve ustvarjalnosti, denimo v kulturi, toda najnovejše poročilo portala GitHub kaže, da to ne velja za področje računalniškega programiranja. Ravno nasprotno, delo od doma in več časa na voljo za delo za računalnikom sta prispevala k temu, da so se količina opravljenega dela in število programskih projektov zelo povečali.

    Objavljeno: 5.12.2020 16:00 | Teme: programiranje, koronavirus
  • Začenja se Evropski teden kode

    Letošnji Evropski teden kode (EU Code Week) se začne v soboto, 10. oktobra, seveda pa bo potekal preko spleta.

    Objavljeno: 8.10.2020 07:19 | Teme: programiranje
  • GitHub bo opustil termine »master« in »slave«

    Spletišče GitHub (v lasti Microsofta) je objavilo spremembo pri nekaterih privzetih izrazih - zaradi politične korektnosti bodo med drugim opustili izraza »master« (gospodar) in »slave« (suženj).

    Objavljeno: 17.6.2020 09:47 | Teme: politika, programiranje
  • Programsko leto 2014

    V prejšnji številki smo povzeli, kako smo leto 2014 doživljali s stališča strojnih izdelkov, ki smo jih preizkusili v reviji, tokrat se posvečamo programskim izdelkom. Ne toliko tistim, ki smo jih preizkusili, kot tistim, ki po našem mnenju ne smejo manjkati na naših napravah.

    Objavljeno: 27.1.2015 | Avtor: Matjaž Klančar | Monitor Februar 2015 | Teme: programiranje
  • Tudi Windows Phone ima najboljše

    Leto je naokrog, pa si oglejmo, katere aplikacije za Windows Phone so koristne prav za vsakogar in ne bi smele manjkati na nobenem telefonu. Tudi tokrat bomo igre izpustili.

    Objavljeno: 27.1.2015 | Avtor: Tilen Knaus | Monitor Februar 2015 | Teme: programiranje
  • App Store leta 2014

    Applova spletna trgovina za mobilne aplikacije, imenovana preprosto App Store, je bila splavljena leta 2008, tako se bliža že sedmi obletnici. Ob zagonu je šlo za eno  prvih takih tržnic, danes jih je že cel kup.

    Objavljeno: 27.1.2015 | Avtor: Jure Forstnerič | Monitor Februar 2015 | Teme: programiranje
  • Ducat najboljših za Android

    Android je leta 2014 prehodil dolgo pot. Med vidnejšimi dosežki sta različica za nosljive naprave Wear in nadgradnja sistema na različico 5. Dogajanja je bilo precej tudi na področju dodatne programske opreme, zato preglejmo dvanajst kategorij in izberimo najboljše aplikacije.

    Objavljeno: 27.1.2015 | Avtor: Boris Šavc | Monitor Februar 2015 | Teme: programiranje
  • Novo in nujno. Za Windows.

    Za operacijski sistem, ki je z nami že desetletja je v resnici zelo težko zapisati članek, ki bi povzel najboljše programe leta. Kajti večina najboljšega je bila v resnici odkrita že pred leti. Da pa se zapisati hibriden članek – najboljše programe leta in klasike, ki na računalniku pač ne smejo manjkati. In tak članek je tudi ta.

    Objavljeno: 27.1.2015 | Avtor: Miran Varga | Monitor Februar 2015 | Teme: programiranje
  • Android in razvoj 3D igre – Asteroidi, 2. del

    Tokrat bomo v igro dodali komponente grafičnega vmesnika, ki nam bodo omogočile nadzor nad vesoljsko ladjo. Implementirali bomo možnost obračanja in pospeševanja vesoljske ladje. Prav tako bomo ladji dodali sferični ščit. Nazadnje bomo v igro dodali tudi zaznavanje trkov med vesoljsko ladjo in asteroidi. S tem bomo igro pripeljali korak bliže h končni podobi. Predstavljena vsebina je skupaj s programsko kodo dostopna na android.monitor.si.

    Objavljeno: 28.5.2013 | Avtor: Ciril Bohak, Matevž Pesek | Monitor Junij 2013 | Teme: 3d, android, igre, programiranje
  • Android in razvoj 3D igre – Asteroidi

    Tokrat bomo začeli z višjenivojskim razvojem 3D igre Asteroidi. V preteklih člankih smo si ogledali temeljne koncepte in delovanje 3D grafike ter predstavili programsko ogrodje Rajawali, s katerim si bomo olajšali razvoj igre. Ustvarili bomo 3D svet in vanj naložili in umestili vesoljsko ladjo ter asteroide. Implementirali bomo tudi prve premike predmetov v navideznem vesolju in se poglobili v načine naključnega izrisa predmetov brez prekrivanja. Aplikacija bo na koncu že dobila obliko, podobno izvirni igri Asteroids. Vsebina članka je skupaj s programsko kodo dosegljiva na android.monitor.si.

    Objavljeno: 23.4.2013 | Avtor: Matevž Pesek, Ciril Bohak | Monitor Maj 2013 | Teme: 3d, android, programiranje
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji