Teme - programiranje

  • Android in razvoj 3D igre

    V prejšnjih člankih smo predstavili vrsto potrebnih konceptov in pomembnih stvari, na katere moramo biti pozorni pri razvoju 3D iger. Tako smo pokukali v osnove 3D grafike in predstavili nekaj naprednejših funkcionalnosti in učinkov. Prav tako smo spoznali tudi nekaj naprednejših konceptov, kot so scenski graf in fizikalni pogon, ki nam olajšajo izdelavo določenih delov igre, kot so razporejanje elementov na prizorišču in obnašanje elementov v navideznem svetu v skladu z določenimi fizikalnimi zakoni. Vsebina članka je skupaj s programsko kodo dosegljiva na android.monitor.si.

    Objavljeno: 26.3.2013 | Avtor: Ciril Bohak, Matevž Pesek | Monitor April 2013 | Teme: programiranje, android
  • Senčilniki, scenski graf in fizika

    V prejšnji številki smo spoznali naprednejše modeliranje grafičnih objektov. Tokrat se bomo še zadnjič poglobili v drobovje računalniške grafike in si ogledali senčilnike, ki nam omogočajo naprednejše učinke na izrisanih predmetih. Povzeli bomo tudi uporabo senčilnikov v namene hitrejšega procesiranja, ki je postalo eden izmed dejavnikov nadaljnjega razvoja strojne opreme. Razumevanje delovanja senčilnikov nam bo pomagalo izdelati lastne 3D igre. Ogledali si bomo tudi uporabo naprednejših podatkovnih struktur, obdelovanje večjih svetov in simulacijo fizikalnih zakonov. Vsebina članka je skupaj s programsko kodo dostopna na android.monitor.si.

    Objavljeno: 26.2.2013 | Avtor: Matevž Pesek, Ciril Bohak | Monitor Marec 2013 | Teme: android, programiranje
 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji