YouTube z manj pogostimi, a daljšimi oglasi
Spletišče YouTube za brezplačne uporabnike uvaja manj pogoste, a daljše oglase pri gledanju vsebin na televiziji.
Spletišče YouTube za brezplačne uporabnike uvaja manj pogoste, a daljše oglase pri gledanju vsebin na televiziji.
Nova razširitev za spletni brskalnik Chrome oglase pohitri, namesto da bi jih blokirala.
Uporabnik spletišča Reddit je delil videoposnetek, ki prikazuje petsekundno zamudo pri nalaganju videoposnetka na spletišču YouTube v brskalniku Firefox.
YouTubovo preprečevanje blokiranja oglasov, ki je v zadnjih tednih zadelo tudi Evropo in Slovenijo, bi lahko bilo v nasprotju z evropsko zakonodajo. V Evropskem parlamentu so se že pojavile pobude, da mora mnenje podati Evropska komisija, irski informacijski pooblaščenec pa je na podlagi prijave že uvedel postopek.
Blokiranje blokiranja oglasov spletišča YouTube je privedlo do rekordnega števila odstranitev tovrstnih pripomočkov.
Ob obisku spletišča YouTube se je Slovencem, ki uporabljajo vtičnike za blokiranje oglasov, začelo pojavljati obvestilo, da kršijo pravilnik uporabe največje spletne videoteke na svetu.
Google je napovedal slovo aplikacije za podkaste Google Podcasts.
Spletišče YouTube na pametnih televizorjih in drugih povezanih napravah, kot je Apple TV, preizkuša nov pristop k oglaševanju z daljšimi, a manj pogostimi oglasi.
Google na spletišču YouTube preizkuša novo zmožnost, ki omogoča iskanje pesmi s petjem ali snemanjem.
Eden izmed problemov, ki je na YouTubu na prvi pogled skrit, a se zelo hitro pokaže, je spam. Zlasti kratki posnetki (Shorts), ki so jih uvedli predlani, so polni spama tako v opisih kakor komentarjih. Google bo sedaj poizkusil nekonvencionalen analogni ukrep: dezaktivirali bodo vse hiperpovezave v opisih, komentarjih in živem besedilu (feed). Prav tako ne bo več možno klikati na ikone družbenih omrežij ali kanalov. Novost začne veljati konec meseca.