YouTube želi na televiziji predvajati daljše reklame
Spletišče YouTube na pametnih televizorjih in drugih povezanih napravah, kot je Apple TV, preizkuša nov pristop k oglaševanju z daljšimi, a manj pogostimi oglasi.
Spletišče YouTube na pametnih televizorjih in drugih povezanih napravah, kot je Apple TV, preizkuša nov pristop k oglaševanju z daljšimi, a manj pogostimi oglasi.
Google na spletišču YouTube preizkuša novo zmožnost, ki omogoča iskanje pesmi s petjem ali snemanjem.
Eden izmed problemov, ki je na YouTubu na prvi pogled skrit, a se zelo hitro pokaže, je spam. Zlasti kratki posnetki (Shorts), ki so jih uvedli predlani, so polni spama tako v opisih kakor komentarjih. Google bo sedaj poizkusil nekonvencionalen analogni ukrep: dezaktivirali bodo vse hiperpovezave v opisih, komentarjih in živem besedilu (feed). Prav tako ne bo več možno klikati na ikone družbenih omrežij ali kanalov. Novost začne veljati konec meseca.
Že nekaj let Google omogoča avtomatično transkripcijo videoposnetkov v angleščini, čedalje več posnetkov ima tudi podnapise v več jezikih. Naslednji korak je sinhronizacija, ki trenutno še v domeni specializiranih agencij, ki niso poceni. A Google že ima poceni rešitev, ki utegne močno razburkati trg.
Milijon naročnikov je za ustvarjalca vsebin na spletišču YouTube pomemben mejnik, ki pogosto pomeni, da je postal profesionalec s polnim delovnim časom in spodobnim zaslužkom.
YouTube bo pred najbolj priljubljenimi videoposnetki na spletišču predvajal 30-sekundne oglase, ki jih ni mogoče preskočiti.
Včerajšnja sprememba Googlove politike deaktivacije spečih računov uporabnikov, ki se bo po novem zgodila že po dveh letih, je marsikoga prestrašila zaradi – YouTuba. Google je namreč dejal, da se bodo dve leti po zadnji aktivnosti pobrisale vse vsebine na profilu. Kaj se bo torej zgodilo z videoposnetki, ki jih je uporabnik objavil na priljubljeni platformi YouTube?
Raziskovalna skupina Tech Transparency Project (TTP) je ugotovila, da algoritmi spletišča YouTube otroke vodijo do videoposnetkov o streljanjih v šolah in drugih vsebin, povezanih z orožjem.
Uporabniku spletnega foruma Reddit se je med predvajanjem videoposnetka na spletišču YouTube pojavilo opozorilo, da blokiranje oglasov na spletni strani ni dovoljeno.
Vanced je (bila) daleč najbolj priljubljena alternativna aplikacija za ogled video posnetkov s spletišča YouTube, med drugim tudi zaradi samodejne blokade oglasov.