Tekma za prestiž
Ko so se v preteklosti računalniška podjetja podala na področja, na katerih niso imela (dolgoletnih) izkušenj, se ti poizkusi navadno niso končali preveč uspešno. Kljub temu se to dogaja še naprej, pravzaprav celo še bolj intenzivno in s širšimi ambicijami. Poglejmo le Googlovo udejstvovanje na področju avtomobilov, robotike, medicine in telekomunikacij. Apple kot eden glavnih tekmecev očitno ne more ali ne želi stati križem rok. Poleti so pricurljale informacije, da se je dogovarjal z nemškim izdelovalcem BMW za dobavo ali partnerstvo pri električnih avtomobilih, ki bi bili osnova Applovim modelom za avtonomno vožnjo. Apple se menda tudi spogleduje z možnostjo, da bi postal ponudnik telekomunikacijskih storitev z odkupom prostih zmogljivosti omrežij v ZDA in Evropi. Novica, ki so jo v Applu, ki sicer govoric praviloma ne komentira, ostro uradno zanikali. V igri je prestiž, odločitve pa v teh primerih niso vselej najbolj racionalne.